Taky jedna akce z minulosti :)

By Vedouci On Duben 14th, 2012

Killerz … Dickwagn … stribrny … Faust … ekonom .. Teta Ela …

co vic rict :) …. 2008 ;) …

ten cas leti …

 

 

a samozrejme: vsechny osoby a skutky jsou smyslene a nikdy se neudaly… 

nejprve omluva vedoucimu, ze jsem se mu sem naboural a trosku to tu nafouknul :) ekonom

rok 08 zacal vyletem na zapade pro siroky poface svetla (zdravejsi paraboly za castecne rezly v cq). hezky po I/6 az do sokolova, kde v nejaky loukl vilidz se vzaly svetla. cestou zpatky jsme si to dali z varu po trinactce pres most (kvuli dedictvi elly) do teplitz (porad kvuli elle) a potom osmickou zpatky do mesta. vylet nadhernej, i s pojizdkama pred to dalo asi 600 kilaku, cesta z varu do mostu bomba, hlavne okolo mesicni krajiny je to zjimavy…

nasledoval dvoudver na konci brezna… puvodne za bura na prodej dvakrat dvoudver, jedno sestnactka, jedno trinactka automat. vyrazili jsme na sobotni vylet nekdy kolem poledne smer de eins. domluveno bylo, ze vecer dorazime do bilovce, takze nejdriv pozdrav v nejvychodnejsim vychode. trajdalo se s ellou, po ceste se vyzkousela maximalni rychlost aerodynamiky padajici cihly, dojelo se do trince a pak do nydku. v nydku jsme si dali pizzu s vychodnary a kolem sedmy trada na studenku a bilovec. kolem pul devaty v bilovci vedle namesti bez majitele aut, ale aspon s jeho matkou, jsme si to mohli zvenku prohlidnout… prorezly a prorezlejsi, automat s rozbitym prednim oknem od opadany omitky… ale za bura, no neber to… takze jsme se v devet odpoutali a smer olmuetz, leitomischel, chrudim do kuttenbergu, kde nam asi v pul jedny vehementne pomahali a chranili nas… „vy nejste majitel vozidla?“ „ne, ten je tady vedle…“ „aha“… nic nenasel, tak dal… asi za tri vesnice druhy chlupaty… proc musej trucovat na jedny silnici kousek za sebou..? ve dve jsem se vysypal doma a bimbo se s ucitelskou odvez do ho-po.

v dubnu se potom poresil dickwagen. a na konci dubna bimbo dojel pro dvoudvere… vedouci, to je na tebe

prisel kveten, prisel avant. nasel jsem takhle v sobotu vecer kolem svatku prace inzerat, ze nekdo u chlumce prodava 200 avanta bez papiru, jenom se schweiz technicakem. deset za to chtel… dneska bych si nejspis rek, ze to nema smysl, i kdyby to auto bylo uzasny novy a co ja vim co, ale tehdy preci nebylo nic nemozny (holt mi bylo 26 a to jde jeste uplne vsechno). cinknul jsem panovi, ze ho beru. on ze ma uz domluvenyho zajemce na zejtra odpoledne za osm, tak rikam ze ho beru za tech deset jeste v deset (evidentne jsme se spatne pochopili v kterejch deset). v osum jsem nabral v jerzey bimbaka. kdyz to bylo bez papiru, tak se vzal technicak a znacky z dicka a trada za sedlakama… v deset vecer na sjezdu volame panovi, ze jsme sjeli na chlumec a kam dal? trosku prekvapenej oznamil, ze se sebere v praci a za pul hodky nas tam vyzvedne… k autu jsme dojeli, ve tme vypadalo dokonale (na svetle druhej den pak bylo videt vady laku a pomackanej pravej blatnik, ale cert to vem), dal jsem desitku a doufal, ze to dojede aspon na benzinku (proc maj cesi tenhle divnej zvyk vyjet auto do mrte, nez ho prodaj?). nedojelo. vyjeli jsme ze staveni a za 50 metru si to nasalo z nadrze vzduch a nasledovalo odtlaceni ze silnice do louky. po navratu z benzinky v chlumci jsme do toho otocili kanystrik a vyrazili zase do chlumce dotankovat na cestu. na benzince jsme se dohodli, ze to bez znamky a na znackach z dicka nebudem hrotit po dalnici a jali se jet I/611. okolo podebrad objizdka kvuli rekonstrukci mostu. jeste pred podebradama ovsem polizei a dobry den pane ridici… ja vyklepanej jak ratlik, bimbak v avantu jeste vic, ani na jednom aute nic nenasli (nezkoumali), klidnej odjezd… za podebradama polizei a dobry den pane ridici… „uz zase? pred podebradama nas kontrolovali vasi kolegove, v tom tahlym rovnym stoupani co je tam pred jednou vesnici“ „aha,… tak jedte“. kolem druhy byl avant v jerzey na dilne, bimbaka jsem vysadil u domu a jel chrapat…
at zije kupovani aut :)

mno a za dva dny po nakupu mi ho nekdo ukrad…

killerz byla prijemna akcicka. v cervnu 08, asi sest tejdnu po tom, co mi ukradli avanta, killerz prodaval killerze a ja videl neco na pomezi novyho avanta a novyho srdce za umirajici v cq…byl patek odpoledne, nekde po praci jsem se zvednul, dovalil na starou dilnu ve starym jerzey city, nechal se tam vyzvednout bimbakem a vyrazili jsme do krup essen stadt ueber teplitz. dojeli jsme tam asi v deset vecer, okoukli skody na dva roky uprostred travy stojicim avantu se znicenym inerierem, nastartovali na otoceni klicku a bylo jasno… akorat nebylo jasno, jak dlouho bude trvat vzit rezervni kola, najit nejakou (ne nejblizsi, ale vubec nejakou) benzinku, kde to bude mozny o pulnoci nafoukat a nasadit na auto. ve dve rano bylo hotovo, bimbuv avant se naplnil dilama k autu a trada na prahu…
z teplic to docela slo, avant jel pekne do kopce i v zatackach, z kopce i brzdil, kdyz bylo potreba ve vesnici aspon trochu snizit rychlost, vsechno tak nejak ideal… ale nebylo by to auto z teplic, aby se nekde neco nejak neposralo… sotva jsme najeli na dalnici u lovosic, spojka, ktera se uplne nevracela, se zacala palit a najednou se zacaly zvysovat otacky na petku a rychlost klesala… blikacky, krajnice, spagat, tri rano, tma, neutral, vyplej motor… slusna cesta az nekam na uroven kralup, kde uz jsem na ten kousek lana, co byl z auta videt, vubec nevidel, protoze to baterka vzdala… takze stop na benzince (tusim omv). za tu cestu na lane stihla spojka vychladnout, ja jsem se stihnul naucit pedal po seslapnuti zespoda potlacit, aby spojka nebyla porad v zaberu, koupily se kabely (jednoznacne nejlepsi kup, protoze nejen, ze se nekolikrat osvedcily, ale jsou masivni a nemaj tendenci zahoret), avant se zase na drcnuti navrcel a po vlastnich trada do jerzey na dilnu. v pet rano byl kup zakoncenej rozchodem na dilne… ja domu chrapat, bimbak do prace chrapat…
at zije kupovani aut :)

v ramci letniho casu doslo ke stehovani vseho z dilny od ondryse do jerzey. k dispozici byl dickwagen, killerz, pujceny plato od ondryse a pujcenej vozejk od prcku. bylo potreba prevezt stribrnou a hromady veci a dilu. v podstate to znamenalo spachat behem jednoho vikendu tolik protispolecenskeho jednani, ze by nam za to sdruzeni buznoslap a svestkovy pecky dali vsichni trest smrti. bylo to asi jako jizda bez technicky, bez znamky, bez ridicskeho opravneni, s pretizenou kouli, nepovolenou rychlosti (ono se asi nemuze tahat auto na plate a zaroven v levym vsechny predjizdet). kazdopadne se podarilo behem vikendu udelat tri cesty pres celou spojku a odvezt auto, motor, skla, plasty, nejaky dalsi dily… akorat na dilne zustali charger kola… bohuzel… pak uz jsme je nikdy nevideli nadherny rialy 4*108 8×15 et12
nesnasim stehovani

kdyz uz meli parchanti prazdniny, komprese na dvou z peti valcu v cq si rekly, ze si je taky daj… a tak jsem odvez svyho milacka do jerzey na dilnu, zapich ho tam a jal se provest vymenu motoru (WN co tam nekdo narval misto JT, ale nechal vsechny komponenty z JT vcetne vstrikovani) za nejaky KXko ze stribrny… po asi ctyrech hodinach neskutecny onanie se svody (samozrejme v aute musely bejt ty nejlepsi – trojsvody, kde se proste z nedostatku mista neda dostat vzdycky na jeden sroub at uz do hlavy nebo mezi svodama a trojtrubkou prvniho dilu) se podarilo motor rozpojit a vytahnout z auta. druhej den jsem tam nastrkal KX, dalsi den pozapojoval vsechny hadice a zkusil nastartovat. skytalo, rucne jsem pridaval benal vstrikem pro studenej start a motor bezel. tak jsem sel upravit vahu, aby to zase spravne krmilo 2,2 misto ty 1,9 a ejhle… nekdo vrtackou zrusil imbus, asi aby nikdo na emisich nemoh rozladit tu jemnou rovnovahu mezi funguje / nefunguje.
inu, kdyz uz to neodladim, tak to aspon zkusim zatizit, co motor snese… necham motor zahrat (samo porad s rucnim prikrmovanim, aby to vubec bezelo) a kdyz ma 90, orostuju… 6000, 6500, 6700 alias omezovac… nic se nedeje, otacky leti vzhuru… 7000, 7500 a najednou to foukne do sani, otacky padaji, motor chcipa a uz nikdy nenastartuje… neskocil, vsechny rysky sedi, ale uz nepobezi… pristi rok a pul na to uz nesahnu, poprve se projedu za 21 mesicu, ale to uz s turbem.

byl srpen a na avanta jsem uz radsi ani nemyslel… a nebejt vlasty, tak bych ho asi ani nikdy uz nemel, ale nastesti si ho vsimnul odstavenyho v zapadly ulicce v uvalech, se zlomenou kosti na ridicove zadnim kole. k tomu navic jako bonus promackly zadni dvere na spolujezdcove strane, promacklej prah pred zadnim kolem ridice, rozmrdany disky na zadku s prasklejma pneu.
vzal se dickwagen, u prcku se pujcil platak a trada nakladat… nahoru se avant musel dostat vlastni silou, coz vzhledem k tomu, ze zadni kolo bylo pod uhlem 60°, drelo o podbeh a ani jedna zadni guma nebyla ok, znamenalo, ze jsem z najezdu malem spadnul… ale nakonec jsem na to plato nacouval a jeli jsme do jerzey slozit avanta na dilnu.
jeste ze jsem 2007 jeste jako student bez prijmu za vetsinu nasporenejch denaru koupil venyho, kteryho jsme pak museli v lete rozrezat (o tom jindy, to byla taky storka). tech par dilu, co z nej zbylo, se celkem vyborne zuzitkovalo, teda hlavne vzadu ta kost, aby to mohlo zase jezdit. nahodili se dva kanaldekly z killerze, vyoptimalizoval se original audi alarm (kterej byl zlodejem ponekud upraven, takze nad pedalama vysela zmet dratu) a mohly se nasadit znacky z killerze…
no, po par letech se dokonce podarilo zkrotit i uredniho simla a killerz a avant se stali jednim, coz znacne ulehcilo jezdeni a hlavne zrusilo obavy z prilisne pomoci a ochrany…

protoze byl avant na svete a potreboval opravu, muselo se na dilne udelat misto… a protoze cq po vymene nejelo, dostalo cernyho petra a navrat na parkal do blaustadtu. zase se pujcilo plato a po praci se slo nakladat. prvni ukol byl vytahnout mrtvolu na cestu na hrazi. stoupani vyjezdu z dilny bylo asi 30° s prevysenim 2 metry, coz dokazalo pripalit spojku na dickovi pri tahani. pak se zapojil platak za dicka, ale nebyl navijak. rucne to vytlacit ve dvou neslo, takze se pouzilo kadle pro vytazeni nahoru. ovsem to se musel dick zase odpojit. po vsech strastich bylo cq na platu, plato za dickem, tma kolem nas a trada rychle pryc. samozrejme jsem si to zase odridil, podle hesla „plato s autem tahnes ty“. tak si to tak drandime na spojku a najednou kolem nas nekdo prolitne a pritom na nas blika… co asi blbec chce? no nic, dojedem na blaustadt, zastavime na parkalu, pripravime najezdy, aby se to mohlo shodit, a najednou koukam, vozejk nesviti, ale auto jo… neustaly rozpojovani a pripojovani plata vysvetlilo toho blikajiciho strelce :) takze tady to mame bez papiru, bez znamky, pretizeny, rychly a este vzadu neosvetleny…

tenhle ne moc povedenej konec trosku predznamenal osobne neuspesnej, sovetskym svazem poznamenanej rok 9, kterej skoro nestoji ani za zminku. zato rok 2010 to vsechno vynahradi

Leave a Reply