Po vice jak roce…

By Vedouci On Srpen 2nd, 2014

no po takovy dobe jsem se rozhodl neco sesmolit :-D

Co rok dal a vzal? Toho je nepreberne tolik, ale zkusim se omezit pouze na auta…Nekdy na prelomu cervence a srpna, zacala prestavba zaby. Napred to zacalo docela nevinne, opravou vokyslejch (nasledne zjisteno, ze neexistujicich) lemu. To prineslo srandovni upravu, tehda oznacenou jako „iracka vlajka“. Po dobu tri mesicu zaba jezdila se zelenou strechou, bilym stredem a cernejma zenderama :-D A to vse pekne v matne barve :-) Po nucene odstavce (zasveceni vi) Jsem se pustil do nejvetsiho pekla VLVRZ…

 

… zacala kombinovana akce „celolak a motor“….

 

Zacal jsem odstrojeni zaby. Vsechno slo pryc a rovnou jsem se pustil do celolaku. Takze ocistil sem co se dalo, zkusil vsechno mozny poopravovat, Drobek neco vyvaril a jal sem se lakovani. Udelal jsem snad vsechny ucebnicovy chyby. Od rychlokvasky po pokusy o profesionalitu. Spotreboval sem metalizy jako na kamion, laku jak na dopravni Jumbo a porad to jeste neni hotovy. Bude to vypadat jako strakata kocka (tedy pokud znate sedomodorozelenou kocku), ale co, tenhle rok sem se to naucil a pristi rok se na to muzu vrhnout poradne :-D … trebas pohnu i s Avantem ;-) Problem lakovani u mne je v tom, ze na to vubec nevidim, takze sem delal stejkance a pomerance, vselijak to opravoval a nejradsi bych to zase vsechno vzal na zaklad a poradne se o to postaral… zavazek zni, do pristiho roku vymyslet nejakej lak box pro lakovani aut …

no, ale abych to shrnul, cilova verze zaby bude Lhasa LA6V s Lago LY6Z Zenderama… uz ted to zacina vypadat zajimave… jen se asi ulestim k smrti :-D

 

Motor, to je uplne jina silena story… Vyhodil sem puvodni CY a az po tom zkusil otocit s tim SBckem co sem si privezl, no neotocil se. Neco se stalo se spodkem motoru, sundal sem tedy hlavu a jal se kombinovani. Co slo jednoduse pretesnit, jsem pretesnil a jen si rikam, zda sem se nemel opravdu pustit do ty hlavy…

Rozhodl sem se, ze pred vodni chladic (kterej sem dal z 1.6 staryho benzinu = malej) nacpu IC z MC. No to byl ale napad jak brno, cekam kdy se mi to cely pak rozleti. Teda pokud dam dohromady trubky na vzduch a nasledne to cely nejak budu muset zamaskovat aby to nevideli kluci od PaCh. Zacinam si pohravat s myslenkou to cely predelat nejak jinak a mit to z krku, sice prijdu o pseudo vyssi vykon, ale vem to cert, trebas s tim nebude tolik jebani a trebas si necham sikmy svetla… No, ale hlavne to nebude vypadat jak pest na voko… docela mne prekvapilo, jak ma IC vyreseny Scorpio – ma vlastni vetrak a je pekne schovany na boku vedle chladice… trebas se vrhnu na nejakou takovou upravu… zajimalo by mne jak by tam paslo to co sem objevil vedle ;-) …

 

Drobnou radost mi zpusobilo zjisteni, ze nemam obyc kola z Cabria, ale z S2 Competition, ty s tim limcem :-D a rovnou sem je obul na nejaky Kumha 215/40/16…. Cest pamatce kralikarny…

Bla bla auta… a zadny fotky … no, trebas je casem dodam… ted probehne par zajimavejch zmen a uvidime kam doletim :-D…

 

ted jen utrzkovite:

-Golfa mi naborili pred barakem a jako doceasny reseni sem dostal zapujcku… V8… krasny svezeni, ale kurevsky drahy

-Na ostatni auta se nesahlo, coz je chyba, coz mi sere, coz musim nejak napravit

-Na netu vymreli snad vsechny B2 a C3, vetsinou to jsou bud prestreleny idealisti, nebo totalni hujdy, obavam se, ze nastala doba velkeho setreni a nasledneho nakupu starouchu za tezky love v DDR

-Zmrdozakon o vyrazeni aut z evidence se stal skutecnosti, na jednu stranu dobra vec, zmizi mi z krku asi 10 aut, spatna (tedy ona je dost motivacni), ze budu muset do roka a do dne dohlasit zabu i coupe…

 

Ohledne aut se toho odehralo i tak dost, ale to je spis ta sfera socialne-automobilova a tu tu nechci moc rozpitvavat… stejne nemam moc v oblibe tyhle retrospektivni srajdy… coz je asi duvod, proc sem dlouho nic nepsal …

 

Leave a Reply