CudaWagn a chyby

By Vedouci On Květen 5th, 2015

CudaWagn je v soucasnosti typickej predstavitel pojmu „srot na koleckach“…

Brzdy tomu poradne nejdou, interier vypada takovej napul rozebranej (z castni mnou), vejfuk je prorezlej asi na sesti mistech, spotreba je cca o 20% vyssi nez na dobre vyladenym turbu (lambda a kat maj asi co dohanet), kasle ma taky vic chyb nez prednosti (v podstate si strihnu skorocelo-lak, boky se musej komplet prestrikat, nastesti se jedna o Tornado Rot a ne nejakou jebnutou metlu)…
Tohle bude takovej drobnejsi nakupne-opravarensky seznam.
1) Brzdy – 
a) trubky (5m za 540kc, potreba asi 15m), 
b) zadni brzdice, kotouce a desky (brzdice a 116Euro, kotouce a desky 3k komplet), 
c) brzdovej valec (75 Euro), 
d) ABS – cert vi co s nim je, otazkou je, zda to ABS fakt chci, nebo se na to z vysoka a s rozebehem, u Zida to bude tak za bura plus prace, ale mel bych to novejsi z C4, co se i jako ABS chova. Otazkou je jestli to nejde neodvzdusnit prave kvuli tomu lehlymu ABS, nebo ten brzdovej valec z 1.6 to proste neutahne :-/ (zase si rikam, ze ten valec je koncipovanej na dva pisty a dve prasatka, proc by to nemelo zvladnout 4 pisty?)
2) interier – 
a) pristrojovka asi (500 od zida), 
b) stropnice (kaslu na nejaky profi polepovani -hlavne po tom co sem videl tu na ekonomovym-, vezmu to nejakym rozumnym lepidlem a zatezovou latkou, rekneme ze do litru se vejdu), 
c) sedacky a koberce vymenit a vycistit (puvodni z Avanta – stovka za cistic, i kdyz mne napadlo sundat potahy a hodit je do pracky)
3) exterier
blatniky opravit (600kus od zida, 300 za barvu a lak)
predni poface dvere mam (i tak 300/kus prelak)
zadni poface dvere das Jude Schrottplatz (600 kus v dobrym stavu, 300/kus prelak)
4) motor
vejfuk – 1500 od zida, jestli se ho nezbavil, ma tam moc peknej
lambda – 1000 nova
kat-kuch – Mira udela :-D
rozvody, zundkerzen, kabeln usw – 3000 cca
5) podvozek
sesmolit komplet zadni podvozek, dily nastesti jsou, Sulda jenom musi nejak seskladat – pocitam tam dvojka, trojka investice. Tlumice nejaky mam, pruziny jsou total KO, ekonom zabavil vosmovy a ja nevim kde mam svoje (mozna ze ty na dick wagenu by sli pouzit, ale to znamena odstavit to auto do stavu absolutni nepohnutelnosti)
– hodit to na zvedak a voprejskat mista, kde uz neni ani bitumen, ani pozink a cely to zapatlat konkorem/bitumenem – yipee…
prehlaseni a sracky okolo… celejch 12 tacu… no me asi mrdne… ale vymenou za to dostanu papiry se zaplacenou eko a na quattro (jenze – jaka je moznost, ze dotahnu nekdy nejakyho doutnika v avantu a v quattru, kdyz ty auta uz ted stojej nesmysl i na zapade?!)
no uplne nadherny… kde zacit? … trebas tim, ze nebude „minus kokot“ a bude se dat delat za normalnich pohybovejch moznosti a ne, ze vypadam jako snehulak na uteku :-D … to auto zatim ani nejde poradne umejt.. protoze zima :-D … 
I pres celej ten seznam zavad si myslim, ze to auto ma smysl zachranovat, jinak je to totiz jen nesmyslna sbirka nahradnich dilu ktera nema v realu zadnou hodnotu (kdo by se s tim chtel kurva babrat to zase rozebrat a tak?)
(he, kurva, ted mi doslo, ze nemam na tucnakovy ani tu nejobycejnejsi karkulajdu, takze si to ani nespocitam a vlastne, chci to spocitat?)

Leave a Reply