Audi 4000CS: Part Deux

By Vedouci On Červen 17th, 2015

A rozjel sem dalsi kolo opravy ctyrlitru se smutnym vysledkem…

Po urcitych zmenach v internim rozlozeni VVZ musel jit ctyrlitr ven, takze jizda na tri valce, skytani, chcipani a obcasnej vystrel do sani…

Jedna ze zavad byla v tom, ze jsem si pomotal poradi kdy pali jakej valec, misto 1-3-4-2 bylo 1-2-4-3 (jak me to kurva napadlo?), takze tim jsem vyresil chcipani a kaslani, jenomze motor jel dal na tri… a mlatil jak traktor (coz znamenalo, ze bud chciply hydra, nebo to opravdu nemaze do hlavy :-/)…

Zacal jsem vymenou oleje – prvni „radost“ – vypustil sem z toho asi 4.5litru jakysi smesky oleje a staryho benzinu, nahodil novy filtr, nalil olej a doufal, ze se neco stane – no nestalo, furt to mlati. Zkusim jeste udelat pruplach a uvidim. Obavam se, ze me hlava nemine.

Pak sem si rekl, ze zkusim poresit chod na tri valce. zavada je nekde na druhym valci. Komprese sice motor ma (a to docela dobry vzhledem k tomu kolik tomu je, jak dlouho to stalo a kdo vsechno se v tom hrabal) a svicka jiskri, jenze ouha … vstrik misto rozprachu predvadel jenom takovej curanec, vicistit to asi nema cenu, tak zkusim vyhrabat nekde nejakej lepsi. Pritom se mi stala dalsi vesela zalezitost – vstrik na prvnim valci se mi rozlomil vejpul :-D … jupi?! …

a tim sem skoncil….

 

Leave a Reply